מצוקת הדיור; עוה"ד סיפר: "אנשים 'מתפרקים' אצלי במשרד"

שטח נדלני No Comments on מצוקת הדיור; עוה"ד סיפר: "אנשים 'מתפרקים' אצלי במשרד"

עו"ד יוסי ויצמן בשיחה עם 'קול חי': "המצוקה היא מטורפת. המשכנתאות עלו באלפי שקלים. אני עוסק בחדלות פירעון, אני פוגש את האנשים האלה במשרד, הם מתפרקים אצלי"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשנה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יוסי ויצמן שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן ב"שטח נדלנ"י" על מצוקת הדיור הקשה.

בפתח השיחה הוא התייחס לבחירות ללשכת עורכי הדין: "אנחנו כבר כמעט 12 שנים בלשכת עורכי הדין. תענוג לבוא עם קבלות. קבוצה גדולה של חברים שעוזרים אחד לשני ולציבור. זה מחזיק הרבה שנים. אנחנו כמו משפחה. פעם שעברה קפצנו מ-8 ל-14 מושבים. אני מאמין שהפעם אפילו נכפיל את זה. אנחנו באים עם הוכחות מ-12 שנות פעילות ואהדה גדולה. בלי אינטרס כלכלי".

עוד הוסיף: "הציבור החרדי גדל והשתלב הרבה גם במערכות המשפטיות. יש כמעט 6 עורכי דין חרדים בפרקליטות מחוז תל אביב. היום מחזרים אחריהם במשרדי עורכי הדין".

על שר השיכון: "זו אכזבה גדולה. באמת ציפיתי לשמוע ממנו על המצוקות של המגזר החרדי. בסוף הזוג הצעיר החרדי צריך פתרון כמה שיותר מהר. אני לא רואה כלום באופק. הבעיה הגדולה של המדינה שכל פרויקט שאתה רוצה זה 3-4 שנים רק ה'בוקר טוב'. אנחנו מדינה מלאת רגולציה. צריך לצאת במכרזים כמה שיותר מהר. המצוקה היא מטורפת. המשכנתאות עלו באלפי שקלים. אני עוסק בחדלות פירעון, אני פוגש את האנשים האלה במשרד, הם מתפרקים אצלי".



0 תגובות